Üretiminden günümüze kadar toplam 13 milyon adet satılan Renault Clio, kapsamlı bir yenilenme operasyonu geçirdi. Markanın genel tasarım çizgisini koruyacak şekilde, Megane ve Scenic’e benzer hatlara kavuşan otomobilde, geniş radyatör ızgarası, büyük marka amblemi ve krom yüzeyler ilk bakışta fark edilen yenilikler olarak dikkat çekiyor. Ön ızgaradaki trapez formlu hava giriş ızgarası, LED sürüş farları ve tasarımı değiştirilen stop lambaları da yapılan gençlenştirme operasyonundan etkilenmiş.
İç mekan da yenilendi
Görsel değişiklikler dışında Clio’nun iç mekanında da yenilikler yapılmış. Üst sınıfta görmeye alışık olduğumuz malzemelere yer verilen otomobilde, kullanılan plastik ve krom detaylarla kalite hissi yükseltilmiş. Cilo, bu yılın sonundan itibaren Avrupa ve ülkemiz pazarında satışa sunulacak.