YELİZ COŞKUN
Başta kadınlar olmak üzere dünya çapında 1 milyon çiftçiyi desteklemeyi hedefleyen Kellogg, bugüne kadar 40'tan fazla Kellogg's Origins programıyla 433 binden fazla çiftçi, kadın ve işçiye ulaştı. Isparta, Sivas ve Eskişehir'de yulaf üretimine olumlu anlamda katkı sunan Kellogg Türkiye, proje kapsamında çiftçilere ziraat mühendisi danışmanlığından, gübre ve bitki koruma ürünlerine kadar pek çok alanda destek oldu. Kellogg Türkiye Genel Müdürü Burcu Yazıcı, global çapta yürüttükleri 'Better Days' projesini şöyle anlattı:
YULAF ANNE ELİNDEN
"Tarladan sofraya kadar tüm değer zincirinde, güvenilir gıda markalarımız aracılığıyla herkes için daha iyi günler yaratmaya odaklanıyoruz. Projemiz kapsamında özellikle küçük ölçekli tarımda önemli rol oynayan kadın çiftçilere verdiğimiz destekle sürdürülebilir tarıma odaklanıyor ve bu kapsamda küresel çaptaki çalışmalarımızı sürdürüyoruz." Isparta'daki yulaf tarlasının sahibi Şerife Gülcan ise, Kellogg'un kadın üreticileri desteklemesinin önemine vurgu yaptı. Gülcan, şunları söyledi: "Kellogg'un en değer verdiğim özelliklerinden biri de benim gibi kadın üreticileri desteklemesi, bize gübre, tohum sağlaması ve eğitim vermesi. Bugün bu emeklerimizin karşılığını aldığım için çok heyecanlı ve mutluyum. Birbirinden lezzetli ve sağlıklı yulaflarımız yulaf ezmesi ve granola gibi ürünlere dönüştürülerek sofralarınıza lezzet katma yolculuğuna başladı. Bir çocuğa bakar gibi baktığımız yulaflarımızın en keyifli anlarınıza eşlik etmesini diliyorum."