Bayramda online alışveriş %50 arttı

Bayram öncesi alışverişini pandeminin de etkisiyle artan oranlarda internete taşıyan tüketiciler, derin dondurucu, kıyma makinesi, buzdolabının yanı sıra, çikolata, kahve buzdolabı poşeti gibi günlük ihtiyaçlarını da internetten almayı tercih etti.

Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Mutlu Erturan, tedbirler nedeniyle çoğu yüz yüze alışverişin, dijital kanallara kaydığını belirterek, şunları kaydetti:

KIYMA EVDE ÇEKİLİYOR

“Geçtiğimiz bayrama oranla alışverişlerimiz yaklaşık yüzde 50 arttı. Bu bayramda, derin dondurucu ve geniş hacimli buzdolapları gibi ürünlere ilgi arttı. Kurban kesiminde ve sonrasında gerekli olabilecek ve geçtiğimiz yılda da çok tercih edilen kesim aletleri, terazi ve tartı, kıyma makinesi, derin dondurucu, tava ve tencerelerle buzdolabı poşeti gibi ürünler rağbet görüyor. Kıymalar artık evlerde çekiliyor.” GittiGidiyor Pazarlama Direktörü Feyza Dereli Fedar da, “Bayram öncesinde de çikolata, kahve makinesi, kuruyemiş, kolonya, derin dondurucu, buzdolabı poşeti, saklama kabı, kıyma makinesi gibi ürünlerin satışında % 25’ten başlayıp 10 kata kadar varan artışlar yaşandı” diye konuştu.