Akbank olarak en önemli önceliğimiz, müşterilerimize sunduğumuz hizmet kalitesini her geçen gün artırarak onlara kolaylık ve avantajlarla dolu bir bankacılık deneyimi yaşatmak" diyen Akbank Direkt Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orkun Oğuz, "Kalıcı Liderlik vizyonuyla geleceğin bankacılık anlayışını bugüne taşıyor ve her yıl teknolojiye yaklaşık 100 milyon dolar yatırım yapıyoruz. Direkt bankacılık kanallarında yaşanacak hızlı büyüme ve gelişmeyi yapacağımız yatırımlarla destekleyerek, müşterilerimize doğru zamanda doğru hizmeti sunmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz" diye konuştu.
'3D TOUCH'ta lider
'3D Touch' uygulamasıyla üç boyutlu bankacılığı sunan ilk banka olduklarını vurgulayan Oğuz, "Apple iPhone 6s ve iPhone 6s Plus telefonlarının '3D Touch' özelliğini, bankacılık ürün ve hizmetlerine çok hızlı uyarlayarak, Türkiye’de üç boyutlu bankacılığı sunan ilk banka olduk. Akbank müşterileri iPhone 6s ve 6s Plus akıllı telefonlarının "3D Touch" özelliğini kullanarak, ödeme, para çekme ve transfer işlemlerine tek bir dokunuşla daha hızlı başlayabiliyor" diye konuştu.
SMS'le ATM'den para çekiliyor
'dünyanın en iyi uygulaması' seçilen Akbank Direkt Mobil, geçtiğimiz yıl sadece cep telefonu kullanarak, iBeacon teknolojisiyle ATM’lerinden para çekme özelliğini müşterilerinin hizmetine sunan ilk bankacılık uygulaması oldu. Başlangıçta, 10 Akbank ATM’sinde kullanılmaya başlanan dünyanın ilk iBeacon teknolojisiyle para çekme uygulaması, İstanbul ve farklı şehirlerde birçok ATM’de hizmet vererek yaygınlaşıyor. Akbank Direkt Mobil’den gönderilecek SMS'le Akbank müşterileri 5.000 liraya kadar anında para çekme özelliğini kullanabiliyor.
En iyi dijital banka
Oğuz, "3 milyona yakın kişinin indirdiği Akbank Direkt Mobil uygulaması uluslararası platformlarca da takdir ediliyor. Global Finance tarafından Türkiye’nin en iyi dijital bankası seçilen Akbank’ın, Akbank Direkt Mobil'i de Avrupa’nın en iyi mobil bankacılık uygulaması unvanını aldı" dedi.