BİM ve Şok Mağazaların Türkiye genelinde mağazalarında görevlendirilmek üzere satış pazarlama, kasiyer, depo görevlisi, mağaza müdürü alımı yapılacak.Türkiye genelinde 21 mağazayla BİM Birleşik Mağazalar A.Ş. olarak gıda alanında faaliyet göstermeye başlayan ve Türkiye genelinde ve dünya genelindeki mağaza sayısını hızla arttıran BİM mağazalarının personel ihtiyacının giderilmesi için İŞKUR üzerinden ilanlar açıkladı. Bu ilanlar ile toplamda 311 personel istihdamı yapılacak. Hangi kadrolarda alımlar yapılacak?
BİM MAĞAZALARI;
BİM mağazalarının en çok ihtiyaç bulunduğu kadroların başında kasiyer görevlisi kadrosu gelmekte. Türkiye genelinde 18 ile 45 yaş aralığında ilköğretim mezunu kasiyer alımları yapılacak. Bu kadroda 200 personel istihdam edilecek. Market işçisi, beden işçisi, mağaza sorumlusu, reyon görevlisi, perakende satış görevlisi olarak 111 personel istihdam edilecek.
ŞOK PERSONEL ALIMI;
6 Bin 211 mağaza ile Türkiye genelinde faaliyet gösteren ŞOK, 25 Bin'den fazla çalışanı bulunuyor. Bu mağazalara 24 dağıtım merkezi sevkiyat yapmaya devam ederken personel ihtiyaçlarının giderilmesi için ise İşkur üzerinden ilanlar açıklanıyor. Mağaza müdürü, reyon görevlisi, beden işçisi, kasiyer, satış danışmanı kadrolarındaki alımlar İşkur e-şube üzerinden başvuru yapılabilecek.
BAŞVURULAR NASIL YAPILACAK?
Başvurular için işkur e-şube üzerinden giriş yapmak ardından özgeçmiş oluşturmak ve son başvuru tarihinden önce başvuruları tamamlamak gerekmektedir. https://esube.iskur.gov.tr/Istihdam/AcikIsIlanAra.aspx sayfası üzerinden iş yeri ünvanına "BİM MAĞAZALARI" yada "ŞOK" yazarak aratmak ilanlara erişmek için yeterlidir.
BİM HAKKINDA
Faaliyetlerine 1995 yılında 21 mağazayla başlayan BİM Birleşik Mağazalar A.Ş. ana ilkesi, temel gıda ve tüketim malzemelerinin mümkün olan en uygun fiyat ve en yüksek kaliteyle tüketiciye ulaştırılmasıdır. Yüksek indirim (hard-discount) modelinin Türkiye’deki ilk temsilcisi olan BİM, portföyünü yaklaşık 700 ürünle sınırlı tutmakta ve çok sayıda özel markalı ürüne sahip olmayı hedeflemektedir. BİM, mağaza sayısı ve cirosunu istikrarlı bir biçimde artırma politikasını 2017 yılında da sürdürmüştür; Yıl içinde üç yeni bölge merkezinin yanısıra 472 (+23 FİLE) yeni mağaza açarak mağaza sayısında yaklaşık %10 oranında büyüme kaydeden BİM, 2017 yıl sonu itibariyle Türkiye’de 6.074 (FİLE ile 6.118) mağaza sayısına ulaşmıştır. BİM, gelişimini, kalite anlayışından ve müşteri memnuniyeti önceliğinden vazgeçmeksizin, etkin maliyet yönetimi politikasıyla sürdürmektedir.
Uluslararası bir şirket olma vizyonuyla hareket eden BİM yeni ülkelere açılmakla ilgili çalışmalarına devam etmektedir. BİM 2017 yılında 53 yeni mağaza açarak 382 mağazaya ulaştığı Fas operasyonlarını tüm hızıyla sürdürmektedir. 2017 yılında ikinci yurt dışı operasyonu olan Mısır’da 50 yeni mağaza açan BİM kısa süre içinde bu ülkede 265 mağazaya ulaşmıştır. BİM, başta müşterileri ve tedarikçileri olmak üzere tüm paydaşlarıyla kurduğu güvene dayalı ilişkiler ve çalışanlarının kusursuz hizmet anlayışıyla faaliyetlerine devam etmektedir.
ŞOK MARKET HAKKINDA
Türkiye’nin 81 ilinde 5.700’ü aşan mağazamız, 24 dağıtım merkezimiz ve 25.000’e ulaşan çalışanımızla, müşterilerimizin temel ihtiyaç maddelerinin tamamına yakınını “tek yerden” ve evlerine en yakın noktadan karşılamalarını sağlıyoruz. Mağaza ağımızı, müşterilerimize daha etkili ulaşabilmek amacıyla sürekli ve hızlı bir biçimde genişletiyoruz. 2015’in başından bu yana her gün ortalama 3 adet yeni mağaza açarak, 2015 yılında net 699 adet, 2016’da 1.000 adet ve 2017’de 1.100 adet yeni mağaza açtık. Müşterilerimize keyifli bir atmosfer yaratmak ve kolay bir alışveriş deneyimi yaşatmak amacıyla son üç yılda toplam 2.747 adet mağazamızı da yenilemiş bulunmaktayız.
Tüketici hafızasında tarihçesi olan ve geçmişte ulusal marka niteliğine sahip Mis, Piyale, Mintax, Evin ve Amigo gibi markalara sahip çıkarak bu değerleri yeniden ekonomiye kazandırdık. Köklü, nostaljik, marka algısı güçlü ve her biri kendi alanında yüksek bilinirliğe sahip bu özgün markaları, uygun fiyatlara müşterilerimize sunuyoruz. Zengin ürün portföyümüzde özgün markalarımız ile ulusal markaları da bir arada bulundurarak, müşterimize daha çok seçenek sunuyoruz ve müşterilerimizin alışveriş ihtiyacının tamamına yakınını karşılıyoruz. Müşterilerimize uygun fiyatlarla kolayca ulaşabilecekleri yüksek kalitede ürünler sunuyoruz.
Sebze meyve alanında ki uzmanlığımız ile temin edilen mahsülleri “dağıtım merkezlerimizden mağazalarımıza” 24 saat içerisinde müşterilerimize en taze biçimde ulaştırıyoruz. Kişisel bakım ve temizlik ürünlerinde Türkiye’nin en önemli perakendecilerinden biriyiz. Müşterilerimize bu alanda geniş bir ürün çeşitliliği sunuyoruz. Farklılaşmış iş modelimiz, “her gün düşük fiyat” politikamız ve farklı formattaki kampanyalarımızla müşterilerimize en iyi hizmeti vermeyi hedefliyoruz.
İşte bu nedenlerle Şok size ‘Yeter de Artar’ diyoruz.