MEB mazeret kontenjanları nasıl sorgulanır? Mazeret atama kontenjanları 2020 açıklandı mı?

Mazeret tayini kontenjanları 2020 yoğun ilgi görüyor. Öğretmenler aile birliği, sağlık, can güvenliği mazeretleri ve engellilik durumu İle diğer nedenlere bağlı olarak mazeret tayini isteyebiliyor. Tayin başvuruları, “mebbis.meb.gov.tr” veya “personel.meb.gov.tr” adreslerindeki MEBBİS Mazeret Durumuna Bağlı Yer Değiştirme Başvuru Formu doldurularak yapılacak ve belgeler eğitim kurumu müdürlüğüne teslim edilecek. Başvurular bugün başlayacak.

Mazeret tayini kontenjanları, yer değişikliği yapmak isteyen öğretmenlerin gündeminde yer alıyor. Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü tarafından 2020 Yaz Dönemi Öğretmenlerin Aile Birliği, Sağlık, Can Güvenliği Mazeretleri Ve Engellilik Durumu İle Diğer Nedenlere Bağlı Yer Değiştirme Duyurusu yayınlandı. Mazeret tayini başvuruları bugün başlayacak. Öğretmenler başvurular okulların kontenjan durumuna göre yapabilecek...

MEB MAZERET TAYİNİ 2020 BAŞVURU EKRANI

ÖĞRETMEN MAZERET TAYİNİ KONTENJANLARI AÇIKLANDI MI?

Mazeret tayini kontenjanları 2020 henüz açıklanmadı. İkinci aşamada, öğretmenlerin atanmak istedikleri il ve ilçede alanlar itibarıyla öğretmen norm kadrosu boş bulunan eğitim kurumları ile öğretmenlerin tercihleri doğrultusunda yer değiştirmesi sebebiyle boşalması muhtemel eğitim kurumlarının listesi “personel.meb.gov.tr” internet adresinde yayımlanacaktır.

Öğretmen mazeret tayinleri ne zaman? MEB mazeret tayini 2020 başvuru ekranı

Birinci aşamada başvurusu onaylanan öğretmenler, atanmak istedikleri eğitim kurumu kodlarını, tercih önceliklerini dikkate alarak işaretleyecektir.

Tercih aşamasında boşalması muhtemel eğitim kurumu olarak ilan edilen; ancak atamalar sonucunda bunlardan norm kadrosu boşalmayan eğitim kurumlarını tercih eden öğretmenlerin bu tercihleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

Öğretmen mazeret tayin başvuruları 12 Ağustos 2020 tarihinde başlayacak, başvurular 17 Ağustos saat 17'de sona erecek.

BAŞVURU NASIL YAPILIR?

Öğretmenler, başvuru formunun gerçeğe uygun şekilde doldurulmasından sorumludur. Başvurular onaylanmadan önce eğitim kurumu yöneticiliklerinden belgeye dayalı bilgi düzeltme talebinde bulunulabilecektir. Başvuru süresi içinde bilgi düzeltme talebinde

bulunanlardan onay aşamasındaki başvurular reddedilerek, onaylanmış başvurular ise iptal edilerek öğretmenlerin yeniden başvuru yapmaları sağlanacaktır.

Öğretmenler, başvuru süresi içinde, görevli olduğu eğitim kurumuna ya da kadrosunun bulunduğu il/ilçe millî eğitim müdürlüğüne dilekçe vermek suretiyle yer değiştirme başvurusundan vazgeçebilecektir. Bu durumda öğretmenlerin başvuruları elektronik ortamda da iptal edilecektir.

Öğretmenlerin şahsen başvuru yapmaları esas olmakla birlikte, görevli oldukları il/ilçe dışında bulunan öğretmenler, ibraz edilecek belgeleri e-posta, telefon, faks gibi uygun iletişim araçlarıyla kadrolarının bulunduğu eğitim kurumu müdürlüğüne süresi içinde ulaştırarak başvurularının onaylanmasını isteyebilecektir. Yöneticiler bu başvuruları süresi içinde elektronik ortamda onaylayarak formun çıktısını göreve başladıklarında öğretmenlere imzalattıracaktır.