aysun.yildiz@aksam.com.tr
Happy-Nes ismi nereden geliyor? Markanın doğuşunu bize kısaca anlatır mısınız?
Tasarımlarınızı yaparken nelerden ilham alıyorsunuz?
N.K: Ben Happy-Nes markasını ilk yıllarda tamamen gezdiğim coğrafyalarda gördüğüm renkli dünyaların doğasından yola çıkıp iç güdülerime güvenerek tasarlamaya başladım, işimiz büyüyüp moda markası olunca da çok sıkı bir pazar ve trend takibi yapmaya başladık. Renklerimizi, gelecek sezon renk ve modasına da uyumlu olarak koleksiyonlarımızı şekillendiriyoruz.
Koleksiyonunuzu neye göre oluşturuyorsunuz?
N.K: Koleksiyon ürünlerimizde kuruluşumuzdan beri temelde kulaklarımız ve şarj aletlerimiz hep var. Bunu da moda aksesuarlarımız takip ediyor. Aksesuarlar Happy-Nes marka deneyimiyle örtüşen aksesuarlarla her geçen gün genişliyor. Eğlenceli, kişiselleştirilebilir, seyahat etmeyi seven, özgür noktalarda kişiselleştirilebilir dokunuşlar yaparak, Happy-Nes farkını koymayı seviyoruz.
Tercih edilme sebebiniz ne?
İ.K: Happy-Nes ile şehir hayatına özlenen tropikal yaşamdan ilham alınan el işçiliğini modayla birleştirerek sunuyoruz. Üstelik yarattığımız moda lüks markalara çok yakışmasıyla birlikte onların yanında pahalı kalmıyor. Kulaklıkların renklenmesi ile, bir kez renkli kulaklık deneyimi yaşayan bir kadının sonradan düz kulaklık kullanmaktan hoşlanmadığını
biliyoruz. Marka ile tüketicisi arasında sıkı bir bağ kurduk, yeni çıkacak ürünlerimizi bekleyen kitlemizin olması da çok değerli.
HER STİLİ DÜŞÜNÜYORUZ
Happy-Nes müşterisi kimdir?
N.K: Happy-Nes müşterisi aslında herkestir. Biz markada koleksiyon ve renk kombinlerini yaparken her stil ve tarzı düşünüyoruz. Erkekler için daha koyu renkler var. Stil olarak daha klasik giyinilenlere daha ton sur ton renkler, romantik tarzı olanlara tozpembeleri sunuyoruz mesela. Ama genel olarak bakıldığında kadınlar daha çok alışveriş yapıyor. Üstelik kadınlar sevdi mi renk renk alıyor. Çanta aksesuarları vs. derken, zaten ağırlığımız da bu yöne doğru kaymakta.
Önümüzde yapacağınız neler var?
N.K: Köpek tasması yapıyoruz. Anahtarlıklarımız yolda. Takı ile ilgili de hazırlıklarımız var. Ayrıca yurtdışı fuarlar var. Büyümelerimiz olacak.