ÜMİT TEMURÇİN / umittemurcin@gmail.com
Türkiye'nin ilk moda bloggerı >
Sürdürülebilir moda anlayışını bir hayat tarzı haline getirmiş, stili ve moda kültürü ile harmanladığı içeriklerinde sezonsuz bir stili, uzun ömürlü bir gardrobu inşa etmenin ipuçlarını veren Burçin Akgün Ünaldı'yı zaten hepimiz @>
Etkileyici bir influencer olan Duygu Genç'in yeni moda markası olan Matcha by Duygu, merakla beklenen "Blossom" adlı koleksiyonu ile plajlarda en çok tercih edilen marka olarak karşımızda. Duygu, 12 yıl önce blog yazılarıyla başlayan serüvenini, bir influencer olarak büyük bir keyifle sürdürerek profesyonel bir mesleğe dönüştürdü. Bu süre zarfında, emek verdiği ilk koleksiyonunda elbise tasarımları büyük bir coşkuyla karşılanmıştı. İkinci koleksiyonunda ise Matcha temalı takılar büyük ilgi görmüştü ve hâlâ birçok satış noktasında karşıma çıkıyor. Başarılı bir şekilde devam eden bu serüven kapsamında, "Matcha by Duygu -MD Blossom Collection" 2023 yaz sezonunda feminen çizgisi ile sezona etkili bir giriş yaptı. Koleksiyonun çekimlerini, başarılı moda fotoğrafçısı İlker Sayılgan gerçekleştirmiş.
Floral desenli, şık ve parçalardan oluşan "Blossom Koleksiyonu"nda yer alan ürünler arasında mayo, bikini, kimono, pantolon, etek ve birçok farklı kullanımıyla dikkat çeken özel bir elbise bulunmakta. Siyah, yeşil ve kırmızı renklerin ağırlıkta olduğu parçalar baskın gül desenleri ve aplik gül aksesuarlarla göz alıcı bir kimliğe sahip. Koleksiyonun en hit parçası Hola Elbise ile birbirinden güzel bir çok elbise modeli şekillendirebiliyorsunuz. Matcha by Duygu'nun ürünleri şimdiden M.D kısaltması ve " Never Ending Story" sloganı ile modaseverlerin markajına girdi.