“Dünya duysun biz buradayız”

Filenin Sultanları, Milletler Ligi'nde maçlarına devam ediyor. Vodafone sponsorluğunda ''Dünya duysun biz burdayız'' kampanyasıyla yola devam eden A Milli Kadın Voleybol Takımı, ilk tur maçlarını Antalya'da tamamladı. Voleybola olan ilgiyi daha da artırmak için birçok çalışma yapan marka, sporcular için özel GIF'ler hazırlarken markasına bir de nazar boncuğu ekledi.

TEKNOLOJİYİ DAHİL ETTİK

Bu yıl A Milli Kadın Voleybol Takımı'na sponsor olan Vodafone, Voleybol Milletler Ligi ilk tur maçları için basın ekibini Antalya'da ağırladı. Türkiye – İtalya maçı öncesi bir araya geldiğimiz Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Meltem Bakiler Şahin, bugüne kadar voleybolla ilgili yaptıkları ve yapacakları adımları aktardı. Sadece sponsor olarak kalmayıp voleybol sporuna değer katacak çalışmalar yaptıklarını belirten Şahin, "Geçtiğimiz aylarda Vodafone Sultanlar Ligi'nde oynanan maçlarda seyircilere daha fazla deneyim sunmak için play-off'larda Federasyon ile birlikte bir teknolojik atılım gerçekleştirdik. Milletler Ligi, CEV Şampiyonlar Ligi ve Avrupa Şampiyonası gibi organizasyonlarda da kullanılan Şahin Gözü teknolojisini Vodafone farkıyla Sultanlar Ligi'ne entegre ettik. Şahin Gözü teknolojisi, lig maçlarında kullanılan Görüntülü Değerlendirme Sistemi'nin kameralarından ayrışarak yapılan kurulumla, neredeyse sıfır gecikmeyle, hem voleybol salonu LED ekranlarına hem de canlı yayına anlık olarak yansıtmayı ve çok kısa sürelerde hakem kararlarına yardımcı olmayı mümkün kılan bir teknoloji. Artırılmış gerçeklik destekli üç boyutlu grafikler ve istatistikler ayın ve izleme kalitesini artırırken hakem yönetimine de büyük katkı sundu. Şahin Gözü teknolojisinin sunduğu istatistik ve veriler ise bu spora değer kattı. Yine Milletler Ligi'nde de teknolojiden faydalandık ve Antalya Spor Salonu'nda oynanan ilk tur maçlarında 5G teknolojini hayata geçirdik." şeklinde konuştu.

SPORCULARA ÖZEL GIF'LER

Maçlar esnasında da seyircilerle iletişimde kalmak ve seyri artırmak için birçok kampanya düzenleyen marka; Her Türkiye maçı öncesinde web sayfasındaki alana en yakın tahmini giren kişiye imzalı forma verdi. Yine ödül platformunda Çark'ı çeviren her 500 bininci Vodafone müşterisine milli takım forması hediye edildi. Kişisel dijital asistanı TOBi'ye şanslı kelimeyi yazan müşterilere, imzalı voleybol topu kazanma şansı buldu. Ayrıca birçok eğlenceli aktivite daha yapıldı. Sosyal medyada 'dans challange'a herkes davet edildi. Sosyal medyadan paylaşım yapacaklar için ise voleybol dünyasını yansıtan GIF sticker'lar oluşturuldu.

NAZAR DEĞMESİN ONLARA

Global marka gücünü kullanarak, voleybolun dünyada ve Türkiye'de bilinirliğinin artmasına katkı sağlamak için çalışmalarına devam edeceklerini belirten Şahin sözlerini şöyle tamamladı: "Kadın voleybol milli takımımız geçen sene inanılmaz başarılara imza attı. Bu sebeple bütün gözler üzerlerinde. Maç sırasında sahada da görebileceğiniz şekilde logomuza bizim yerel öğelerimizden biri olan nazar boncuğunu yerleştirdik. Onlara nazar değmesin istedik. Hep birlikte, tek bir yürekle dünya duysun biz burdayız demeye devam edeceğiz."