SUV’daki başarıyı ticaride tekrarlamak istiyor

Yeni SUV’larla satış adetlerini yükselten Peugeot Türkiye, ticari aracı Rifter’ı 114 bin TL fiyatla satışa sundu. Peugeot Profesyonel adıyla yeni bir yapılanmaya giden marka ticari araçta atağa hazırlanıyor. 

SUV’daki başarıyı ticaride tekrarlamak istiyor

Sümer DEMİRCİLER

Son dönemde birbiri ardına pazara sunduğu SUV modellerle dikkat çeken Peugeot, dünyada olduğu gibi ülkemiz pazarında da hızlı bir büyüme gösteriyor. Geçtiğimiz yıl daralan pazara rağmen, SUV modellerin etkisiyle daha yüksek grafik çizen marka, yeni hafif ticari aracı Rifter ile büyümeyi amaçlıyor. Geçtiğimiz yıl Cenevre Otomobil Fuarı’nda ilk kez tanıtılan araç PSA gurubunun diğer markalarında da kullanılacak platform üzerine yükseliyor. 

İKİ DİZEL MOTORU VAR 

Önden bakıldığında markanın güncel tasarım dili ve diğer SUV kardeşlerine gönderme yapan tasarımıyla dikkat çeken Rifter, arka kısmıyla ait olduğu hafif ticari araç sınıfını yansıtıyor. Geniş iç mekanı, yerden 180 mm yüksek yapısıyla Rifter, hafif arazi koşullarında da sorunsuz ilerleyecek bir araç. Peugeot Rifter ülkemiz pazarına 1.6 lt 100 beygir ve 1.5 lt 130 beygirlik iki farklı dizel motorla ithal ediliyor. Çevreci özellikleriyle de beğeni toplayan motorların 100 km'deki ortalama  tüketimi 4.4 lt'ye kadar düşüyor. Araçta 8 ileri tam otomatik şanzıman isteğe bağlı olarak alınabiliyor. 

KAMPANYASIYLA GELDİ 

Active, Allure ve GT Line olmak üzere üç farklı donanım paketine sahip Peugeot Rifter, sunduğu yeni donanımlarla bu sınıfa son derece iddialı bir giriş yapıyor.  Aracın baz modelinin fiyatı 114 bin TL’den başlarken, en üst donanım paketi GT’de fiyat 150 bin TL’ye yükseliyor. Ayrıca tanıtıma özel olarak yeni model 50 bin TL’ye 12 ay için sıfır faiz kampanyasıyla birlikte satılıyor. 

SINIFINDA İDDİALI

Yeni Rifter ile iddialı bir giriş yaptıklarını vurgulayan Peugeot Türkiye Pazarlama Direktörü Mehmet Akın ‘Ötesi yok, dahası çok’ sloganıyla yeni Rifter’ı pazara sunduklarını belirterek, yepyeni bir üst segment yaratacağız" dedi.

PAZAR 520 BİN HEDEF YÜZDE 5

Pazar hedeflerini açıklayan Peugeot Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç, “Birçok markadan daha iyimser bir yaklaşımla 2019’da toplam pazarın 520 bin adetle kapanacağını öngörüyoruz. Peugeot olarak 26 bin 500 satış hedefimiz var. Ticari araçlarda Peugeot Profesyonel yapılanmamız, gündemimizdeki en önemli konulardan. Ayrıca Okul servis araçları konusunda atağa geçeceğiz” diye konuştu.

ÖNE ÇIKAN ÖZELLİKLERİ

- Peugeot i-Cockpit®,

- anahtarsız giriş

- 8 inç dokunmatik geniş ekran

- açılır cam tavan

- elektrikli arka camlar

- bağımsız açılır arka kapı camı

- ekstra saklama gözleri advanced grip kontrol çekiş sistemi 

- LED gündüz farları

- yokuş iniş destek sistemi

- adaptif hız sabitleme

- ileri sürüş destek sistemleri

- akıllı telefon bağlantısı. 

Tüm Otomobil haberleri için tıklayın