Tripedia Tur ve Aktivite Alanında B2B ve B2C Platformlarını Dünyaya Açtı

Tripedia; tur, aktivite gibi yer hizmetlerine rezervasyon olanağı tanıyan B2B ve B2C online platformlarını kullanıma açarak seyahat planlamasında global ve yenilikçi bir tur ve aktivite rezervasyon sistemi olma yolunda ilk adımını atmış bulunmakta.

Platformlarını kolaylık, yenilik ve macera gibi değerler üzerine kuran Tripedia’da sunulan hizmetler arasında şehir turları, transferler, günübirlik ve konaklamalı turlar, müze, ören yerleri, müzikaller, konser ve spor aktivitelerine biletler, yemekli aktiviteler gibi 50,000 ürün yer almaktadır. Seyahatseverlerin gittiği destinasyonu daha iyi, eğlenceli ve kolay deneyimlemesine yardımcı olacak ürünlerde; çeşitlilik ve uygun fiyat da Tripedia ürün ekibinin öncelikleri arasında. 

Tripedia CEO’su Okan Barlas; dünyadan birçok yer hizmetleri servis sağlayıcısının; seyahatseverler, acenteler ve seyahat sektöründeki firmalar ile buluşturulması için yeni nesil tur ve aktivite platformunu kullanıcıların hizmetine sunduklarını belirtti. Acentalara özel hazırlanan B2B Platform’a partner.tripedia.com sayfasından kaydolup anında misafirleri için rezervasyon yapmaya başlayabilir. Tripedia Seyahat Acentalari Programına kayıtlı olan seyahat acentalari gerek extranet üzerinden binlerce tur ve aktiviteyi kolaylıkla satın alabilmekte gerekse XML, whitelabel veya web sitelerine ekleyebilmekte ve anında konfirmasyon alabilmektedirler. 

Tripedia Global Satış Direktörü Mehtap Topcu; Tripedia.com’un online bir tur&aktivite platformu olarak bir yandan lokal DMC’ler ve ürün tedarikçileri ile işbirliğinde olup sağlanan ürünler için büyük bir görünürlük, genel satışlarda artış ve teknoloji çözümleri sağlarken, diger yandan da bu ürünleri tur operatorleri, online seyahat acentalari ve B2B tedarikcilerine extranet, white-label ve XML yoluyla sunar. Bu sayede uzun yazışmaları, teklif süreçlerini, telefon görüşmelerini ortadan kaldırıp, olabilecek en kolay şekilde ürünün satın alınmasını sağlamayı ve kisa vadede öncelikli hedefinin özellikle MENA bölgesinde bu işi yapan global oyunculardan biri haline gelmek oldugunu belirtti. Ayrica bununla beraber urünlerin birkaç dakikada yüklenebildiği akıllı sistem sayesinde local tedarikçiler ürünlerini kolaylıkla globalde satışa açabileceklerini acikladi. 

Seyahat dikeyinde uçak ve otel dışında; asıl deneyimin o şehirdeki aktiviteler ile olduğu vurgulayan Tripedia COO’su Fikret Gökçe Köstem  ve ayrıca şunları söylüyor: ‘’Sunduğumuz platformlar ile seyahatseverlerin seyahat öncesi planlamasına yardımcı olarak gittiği destinasyonda rehberi olmayı hedeflemekteyiz’’. Tripedia.com ile önceden planlama ve rezervasyon yaparak, misafir, hem vakit hem de seyahat giderinden tasarruf edebilmekle birlikte belirli bir süre için ziyaret ettiği destinasyonda maksimum ve eğlenceli bir deneyim yaşayabilmektedir. 

Kısa sürede globalde büyümeye odaklanmış durumda olan Tripedia, şu anda Amerika ve İstanbul’daki ofislerinde seyahat sektöründe uzman kadrosuyla hizmet vermekte. Tripedia, Türkiye’de ‘smart money’ denince ilk akla gelen isimlerden olan Erdem Yurdanur’dan seed yatırım aldı. Erdem Yurdanur, projenin globalde büyümeye çok açık olmasının ve Tripedia ekibinin bu konudaki daha önceki tecrübesinin yatırım yapmasındaki ana nedenler olduğunu söyledi.