Sayıları 15.000’i geçti

Mağaza, restoran, banka gibi müşteriler ile en yoğun iletişimin kurulduğu lokasyonlarda kullanılan iDisplay profesyonel ekranların sayısı on binler seviyesine yükseldi.

Kurumların müşterileri ile iletişimine katkı sağlayan yeni digital signage (kurumsal tv) teknolojisinin kullanımı her geçen gün yaygınlaşıyor. iDisplay Genel Müdürü Burhan Eker, zincir mağaza, finans, medya, telekomünikasyon, gıda ve bankacılık gibi alanlarda 15 binden fazla dijital ekranın kurulumunu gerçekleştirdiklerini ve bu ekranların büyük kısmına 7/24 yönetim desteği verdiklerini açıkladı.

Türkiye’nin 81 ilinde, dünyada ise 17 farklı ülkede ekranların aktif olarak yayında olduğunu belirten Eker, tek merkezden zengin içerik desteğiyle yönetilen ekranların, yeni medya düzeninin önemli bir parçası olduğunu söyledi.

Ekranların kolaylıkla yönetebilmelerine fırsat veren, müşteri ihtiyaçlarına göre geliştirilen yazılımların devreye alınması ile hızla yaygınlaşan bu yeni dijital ekran trendi bir tür kurumsal yayın özelliği taşıyor. Tek merkezden esnek yönetim kolaylığı ile markalar mesajlarını bu ekranlar aracılığı ile verip iletişime yeni bir boyut kazandırıyor. Sadece dış mekânlarda değil ortak kullanım alanlarında, yönetim odalarında, toplantı salonlarında, kurum içinde çeşitli lokasyonlarda bu ekran verimli bir şekilde kullanılıyor. Profesyonel ekranlar, dijital dönüşüm projelerinin de önem kazanması ile birlikte günümüzde etkili iletişimin yapı taşı olarak kullanılıyor.

Dijital her türlü yayın ve bilgilendirmenin yapıldığı bu ekranları, bankalardan hastanelere, restoranlardan telekomünikasyon şirketlerine kadar çeşitli ölçeklerdeki hemen her sektördeki firmaların tercih ettiğinin altını çizen iDisplay Genel Müdürü Burhan Eker, Türkiye’nin digital signage trendinde dünyayı yakaladığını belirtti.

BASIN BÜLTENİ