İmza İnternet Teknolojileri kurucu ortağı Hasan Yaşar “Türkiye’de henüz sektördeki taşların tam olarak yerine oturmadığını da düşünerek dijital pazarlama özelinde gördüğümüz eksiklik olan gördüğümüz sürekli ve düzenli paylaşım olmadığını da göz önüne alarak aramamotorucom’u açmaya ve arama motoru pazarlaması ile ilgili ağırlıklı olarak SEO konularının yer aldığı ve arama motoru metrikleriyle alakalı bilinmesi gereken SEM, ASO vb tüm aksiyonlar ile ilgili sürekli yazılar paylaşmaya karar verdik. Gerekli çalışmaları yapıp 14 Mayıs 2016’da merhaba yazımızı paylaştık ve o günden itibaren hemen haftada en az 5 yazı paylaşmaya özen gösterdik. Açıldığımız günden bu yana 240 yazı paylaştık ve düzenli olarak bilgi içerikli yazılar yazmaya devam ediyoruz.” açıklamasıyla arama motoru pazarlamasındaki geliştirilmesi gereken noktaları belirtti.
Sabah 09:00’da kayıtların başladığı Aramamotorucom Etkinliği 2017’de 14 farklı konu ve konuşmacı ile katılımcılara sektör deneyimleri, gerçek kampanyalar ve veriler üzerinden uygulamalı anlatımların yapıldığı etkinlik akşam 18:00’de sona erdi. ASO, domain, etkinlik, pazarlama, SEO, SEM, veri analizi gibi farklı kategorilerde sahneye çıkan konuşmacılar, sunumları sonrasında katılımcıların sorularını cevaplayarak akıllarda soru işareti bırakmadılar.
Katılımcıların ilgisi büyük oldu
Organizasyon sorumlusu ve İmza İnternet Teknolojileri dijital pazarlama uzmanı İsmail Emrah Demirayak “Arama motoru pazarlamasıyla uğraşan 200 katılımcıyı burada görmek sektör adına çok güzel bir gelişme. Bu tarz etkinliklerde katılımcı sayısı kadar önemli olan bir başka konu katılımcıların etkinliğin konusuna olan ilgileri ve konuşmacılarla kurdukları iletişim gerek sunumlarda gerekse aralarda bunu fazlasıyla gördük. Aramamotoru.com olarak ilk yılımızı tamamladığımız bu önemli günde yaptığımız arama motoru pazarlaması etkinliğindeki katılımcı ilgisi büyük oldu.“ açıklamasıyla etkinliğin arama motoru pazarlamasının ötesine geçerek ciddi bir network olanağı olduğunu paylaştı.