Şampiyonluk imzası 408 milyon TL

G.Saray, stadyum ve forma sponsorluk anlaşmalarından 1 sezonda toplam 408 milyon 600 bin TL (14 milyon 380 bin euro) gelir elde edecek. Yönetim, başka sponsor anlaşmaları için de görüşmelere devam ediyor.

AKŞAM SPOR

Süper Lig'in son şampiyonu Galatasaray, iki sponsorluk anlaşmasını resmen açıkladı. Sarı-Kırmızılılar, stat isim sponsorluğu için Rams Global ve forma sponsorluğu için Sixt ile 5'er yıllık anlaşmaya varıldığını KAP'a bildirdi. Yapılan bildirimde Cim-Bom'un kasasına 1 yılda toplam 408 milyon 600 bin TL (14 milyon 380 bin euro) gireceği açıklandı. Yeni sponsorlar için farklı şirketlerle görüşmeler devam ediyor. Sarı-Kırmızılı Yönetim'in, iki sponsor ile ilgili KAP'a yaptığı açıklamalar şu şekilde:

BAŞARI VE ÖDÜL SİSTEMİ OLACAK

"2023-24 sezonu için stadyum sponsorluk bedeli 213.600.000,00 TL + KDV olarak belirlenmiştir. Takip eden sezonlara ilişkin sözleşme bedelleri için, Türkiye İstatistik Kurumunun ve Enflasyon Araştırma Grubunun açıklayacağı ÜFE ve TÜFE oranlarının ortalaması alınarak artış oranı belirlenecektir. 213.600.000-TL +KDV'nin % 36'sı, 77.420.000-TL+KDV Galatasaray'a, yüzde 64'ü 136.180.000-TL+KDV şirketimize ödenecektir. Ayrıca sportif başarıya dayalı oluşturulan prim ve ödül sistemine uygun olarak şirketimize prim ödemesi yapılacaktır."

EK PROTOKOL İLE BELİRLENECEK

"Forma sponsoru Sixt rent a car Türkiye, ilk futbol sezonu için 195.000.000,00 TL + KDV tutarında bir sabit ödeme ve ayrıca sportif başarıya dayalı oluşturulan prim ve ödül sistemine uygun olarak prim ödemesi yapacak olup, devam eden futbol sezonlarına ilişkin; artış oranları, sabit ödeme ve prim ödemelerinin vadeleri ve şekli, taraflar arasında imzalanacak ek bir protokol ile belirlenecektir. Sponsorluk bedelinin şirketimizle Galatasaray kulübü arasındaki dağılımı ise bilahare açıklanacaktır."