3 Mart Cumartesi son dakika reyting sonuçları açıklandı

Survivor haftasonu kimseye göz açtırmıyor, açtırmayacak gibi de görünüyor. Cumartesi akşamı reyting pastasından pay kapmak isteyen kanallar fenomen yapımlarını ekran önünde tutmaya devam ediyorlar. Star TV Fazilet Hanım ve Kızları'nı, FOX TV yeni başlayan ve çok güvendiği dizisi Adı:Zehra'yı, Kanal D Gülizar'ı, ATV Bahtiyar Ölmez'i, Show TV Yeni Gelin'i ve TV 8 Survivor 2018'i yayınlıyor.

Survivor 2018 Türkiye-Romanya'da Turabi Kirita kavgası geceye damga vurdu Yeni Gelin Adı Zehra ne yaptı? İşte 3 Mart 2018 Cumartesi günü reyting sonuçları.  AB grubunda da zirvenin sahibi 18.3 share ile Survivor oldu. İkinci sırada 14.31 share ile Fazilet Hanım ve Kızları yer alırken, üçüncü sırada ise 11.78 share ile TRT 1'de ekrana gelen Kalk Gidelim yer aldı. Survivor 2018 başlamadan önce reytinglerde hep zirvede olan Yeni Gelin, başladığı günden bu yana en ağır düşüşü yaşadı. Survivor'dan sonra zirve göremeyen Yeni Gelin, AB'de 13, ABC'de 8 .sırada yer alarak bu iki reytinglerde çok düşük seviyelerde yer aldı. 

3 MART CUMARTESİ REYTİNG SONUÇLARI

GECEYE TURABİ-KİRİTA KAVGASI DAMGA VURDU

Turabi'nin oyun kaybetmesinin ardından karşı takımın oyun alanına girip kendisiyle dalga geçmesi üzerine Turabi Kirita ile kavga etti. 

CUMA GÜNÜ EN ÇOK HANGİ YAPIM İZLENDİ?

2 Mart reyting sonuçları açıklandı. Total puan türünde 18.14 share alan Arka Sokaklar birinci, 15.11 share alan Aşk ve Mavi ikinci, 13.62 share alan İstanbullu Gelin üçüncü oldu. AB puan türünde 20.45 share alan İstanbullu Gelin birinci sırada, 15.64 share alan Payitaht Abdülhamid ikinci sırada yer aldı. ABC puan türünde 18.68 share alan İstanbullu Gelin birinci oldu.

2 MART REYTİNG SONUÇLARI

TOTAL

AB

ABC

İzleyici Ölçümü nedir ?

İzleyici Ölçümünün İngilizce karşılığı Audience Measurement olup, izlenme oranı, izlenme payı ve benzer verilerin sağlanması amacıyla yapılan ölçümlerin tümüdür.

İzlenme Oranı, İzlenme Payı nedir ?

İzleyici Oranı (reyting) ortalama izlenme oranıdır. Bir program diliminde veya zaman diliminde her dakikaya düşen ortalama izleyici yüzdesini gösterir. İzlenme Payı, bir kanalın belli bir zaman diliminde toplam izleyiciden almış olduğu payı gösterir.

3- Türkiye'deki televizyonlar için izlenme oranları (reyting) ölçümleri nasıl yapılmaktadır?

Türkiye’de reyting ölçümü, Avrupa’da bir çok ülkede bu türden veriler üreten AGB Nielsen tarafından 1989 yılında başlatılmıştır. Günümüzde ise reyting ölçümlerini TNS gerçekleştiriyor..

1 Ocak 2005 tarihinden itibaren izleme ölçümleri, 21 il merkezinde ve bu il merkezlerinin 20.000 nüfus üstü kent-ilçelerinde olmak üzere Türkiyede 2201 hanede yapılmaktadır. Firmadan alınan bilgilerde söz konusu hane sayısının bu bölgelerdeki 5 yaş üzeri 38.935.633 kişiyi temsil ettiği belirtilmektedir.