Haber: Mehmet Cihat AĞAÇ
Hayatımıza 19. yüzyılda giren, günümüzdeyse gündelik yaşamın vazgeçilmezi haline gelen otomobil, tarihi sürecinde devrim niteliğinde değişikliklere uğradı. Ancak bu değişiklerden biri, diğerlerinden farklı olarak bir zorunluluk sonucu değil, daha çok hobi olarak ortaya çıktı. 2000’li yılların başından itibaren otomobil sektöründe ses getiren bu değişimin adı: Modifiye.
Değişim, değişiklik gibi anlamlara gelen modifiye terimi, otomobil sektöründe motorların güçlendirilmesiyle kendini gösterdi. Zamanla bir sektör haline gelen modifiye ya da tuning olarak da bilinen bu kavram, araçlarda yenileştirme ve kişiselleştirmeyi hedeflemekte. Dünyayla eş zamanlı olarak ülkemize de sıçrayan modifiye, hızlı büyüyen sektörler arasında yerini aldı. Birçok firmanın faaliyet gösterdiği bu sektörün öncü isimlerinden biri de İstanbul’da iki şubesi bulunan Sem Tuning.
16 yıldır modifiye alanında faaliyet gösteren firma, yoğun talep üzerine şubeleşerek sektöründe önde gelen tuning firmalarından biri olmayı başarmış. Sem Tuning'in kurucularından Ahmet Erdoğan, modifiyeye gönül veren gençlerin yakından tanıdığı bir isim.
Müşteriyle sürekli irtibat halinde olmaları gerektiğini ifade eden firma sahibi, daha önce mobil hatlarla alakalı ciddi sıkıntılar yaşamış. Zemin katlardaki depolardan müşteriyle sağlıklı bir iletişim kuramama ve mobil internetteki kesintiler, düşük hız gibi sıkıntılar bunlardan bazıları…
Erdoğan, süratin yolda değil iletişimde önemli olduğunu, aksinin düşünülmemesi gerektiğini söylüyor.