Vitrifiye sektörü inovasyonla gelişiyor

Ege Vitrifiye Genel Müdürü Merter Savaş, vitrifiye sektörünün hijyeni ön plana çıkaran yeniliklere yöneldiğini kaydetti.

Savaş, yazılı açıklamasında Ege Vifrifiye'nin sektördeki gelişmeleri ve yeni teknolojileri yakından takip ettiğini belirterek, bu sene ihracat yaptıkları ülkelere ve iç piyasaya orta ve üst segment ağırlıklı ürünler ürettiklerini kaydetti.

Sektörün Türkiye'nin ihracatında önemli bir yere sahip olduğunu aktaran Savaş, sektörün katma değeri yüksek inovatif üretime yöneldiğini aktardı. Savaş şunları kaydetti:

"Geçen senelerde olduğu gibi, bu sene de tasarımla ön plana çıkan ürünlerin sayısı artmış, farklılıklar sağlanmaya gayret edilmiştir. Yeni teknolojilerin kanalsız ve akıllı kapaklar gibi kullanıldıkları ürün sayıları artırılmış, dünyada gelişen teknoloji akımı vitrifiye sektörüne de yansımıştır.

Ege Vitrifiye olarak bu sene ihracat yaptığımız ülkelere ve iç piyasaya orta ve üst segment ağırlık ürünler ürettik. 2017 yılı hedeflerimizin başında sektör olarak ürün pazarlarımızı ve ürün portföyümüzü geliştirmek, ülkemizde üretilen yüksek kaliteli ürünleri diğer ülkelerin tercih etmesini sağlamaktır. Bunun yanında firma olarak hedefimiz ise üretim kapasitemizi yeni yatırımlarla artırmak ve katma değeri yüksek, tasarım değeri olan ürünleri Türkiye'nin ve dünyanın büyük projeleri ile buluşturmaktır."

 "Banyo ve tuvaletler ihtiyaçlarımızı gördüğümüz alanlar olmaktan çıktı"

Kanalsız ürünler sayesinde klozetlerin kolayca temizlenebildiğine işaret eden Savaş, bu sayede klozetlerden bulaşabilecek hastalıkları tamamen önlenebildiğini savundu.

Savaş, sağlıklı ve doğa dostu ürünlerin son yıllarda öne çıktığına dikkati çekerek, "Artık ürünlerimiz minimum su ile kusursuz bir temizlik sağlayarak, tonlarca su tasarruf ediliyor böylece dünyadaki su kaynaklarını yani gelecek kuşakları koruyor. Ergonomi ve tasarım yine klozet teknolojilerinin temel taşları. Banyo ve tuvaletler artık sadece ihtiyaçlarımızı gördüğümüz alanlar olmaktan çıktı, insanlar kendilerini rahat hissettikleri, konforlu zaman geçirdikleri aynı zamanda da gözlerine ve bedenlerine hitap eden alanlar talep ediyorlar. Ege Vitrifiye olarak onların bu isteklerini karşılamak ve onlara hayal ettiklerinden daha fazlasını yaşatmak bizim işimizin başarısını gösteriyor." ifadelerini kullandı.

"Banyoların yeni trendi: Selge"

Savaş, şirketin yeni ürünü Selge'nin sektördeki son teknolojik gelişmeleri taşıdığını ve Ege Vitrifiye markasının estetik tasarım çizgilerine sahip, ergonomik bir ürün olduğunu dile getirerek, "Banyoların yeni trendi olan Selge'nin, lavabosu duvara kolayca monte edilebiliyor, klozeti ise yeni kanalsız tasarımı ile bakteri oluşumunun önüne geçerek maksimum hijyen sağlıyor. Bunun yanında ürün Ege Vitrifiye'nin birçok diğer ürününde de bulunan 'aquasave' özelliğine sahip, yani az su ile kusursuz temizlik sağlıyor. Selge banyolarda hem teknolojisi hem de estetiği ile yeni bir dönem başlatıyor." değerlendirmesini yaptı.