Süleyman ŞEN-HABER MERKEZİ
Türk Hava Yolları’nın (THY), dünyaca ünlü kalp cerrahı ve ekran yüzü Dr. Mehmet Öz’ün rol aldığı yeni reklam filmi ‘Beş Duyu’, Amerikan Ulusal Futbol Ligi (NFL)’nin önceki akşam oynanan final maçı ‘Super Bowl’da tüm dünyayla buluştu. Danimarkalı ödüllü yönetmen Martin Aamund tarafından çekilen film, THY’nin uçtuğu birçok bölgede gösterime girdi. 50 derece sıcak Sahra Çölü ve sıfırın altındaki Kuzey Işıkları gibi hava şartlarına sahne olan film; Kuzey Avrupa, Afrika ve Uzakdoğu’da çekildi. ‘Beş Duyu’ izleyicisini, içinde bulunduğumuz bu gezegenin yanı sıra, insan vücudunun içindeki benzersiz evrene de farkındalıklı bir gözle bakmaya teşvik ediyor.
FARKLI YOLCULUKLAR
THY Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur, “Kampanyamız, her yolculuk sonrası kazanılan birbirinden farklı deneyimin değerine vurgu yapıyor. ‘Dünya Daha Büyük! Keşfet!’ mottomuzla mentorluğumuzu sürdüreceğiz” dedi.
Yüksek kalitede yolcu deneyimi
DR. Mehmet Öz ise, yüksek kalitede bir yolcu deneyiminin önemine vurgu yaparak, “Bir doktor olarak, ‘Beş Duyu’da THY ile çalışmaktan çok mutluyum. Bu projeyle izleyicilerimizde daha fazla keşif ruhu uyandırarak, dünyanın dört bir yanında sahip olabileceğimiz deneyimi birlikte keşfediyor olacağız” dedi.