Türkiye binek otomobil pazarında başarılı olmanın sihirli formülü dizel/otomatik kombinasyonunda yatıyor. Son yıllarda hem bireysel tüketiciler hem de filo müşterilerinin tercihi olan bu ikiliyi sunan markalar satışlarını hızla yükseltiyor. Opel Türkiye de bütün ürün gamında dizel motor ve otomatik şanzıman sunarak binek liginin önemli oyuncusu olarak gaza basıyor.
TARİHİ REKOR GELDİ
2016’nın ilk beş ayı içinde ülkemiz binek otomobil pazarı 267 bin 371 adetle geçen yıl aynı dönemle karşılaştırıldığında yüzde 3 büyüme kaydederken, Opel, aynı zaman diliminde satışlarını geçen
AVRUPA BÜYÜYOR
Opel’in Avrupa pazarında da satışlarını katladığını ifade eden Keklik, “Mayıs ayında Avrupa’da yüzde 12’lik artışla toplam 100 binin üzerine satış gerçekleştirdik. İlk beş ay genelinde ise satışlarımız 38 bin 500 adet arttı. 2015’te elde ettiğimiz toplam satış artışını 2016’nın daha ilk beş ayında yakalamayı başardık” dedi.
29 YENi MODEL SIRADA
Opel’in ürün yelpazesinin sürekli gençleştiğini belirten Keklik, “2014’te Opel’in müşterilerine sunduğu otomobillerin ortalama yaşı 4,7 iken, 2016 sonunda bu değer 2,9 olacak. Tarihimizin en iddialı ürün atılımını gerçekleştiriyoruz. 2016-2020 yılları arasında pazara 29 yeni otomobil sunacağız. Bunların arasında Insignia’nın yanına gelecek yeni bir amiral gemisi ve elektrikli otomobil Ampera-e de bulunuyor. Ayrıca ürün gamımıza bir SUV eklemek için de 250 milyon euro yatırım yapacağız. Bu araç da 2020 yılına kadar müşterilerimizin beğenisine sunulacak” diye konuştu.