Müşterilerin hayatı kolaylaşıyor! Dijital onayla 5 dakikada müşteri olma imkânı

VakıfBank, yeni bireysel müşteri tanımlama işlemlerinin dijital onayla yapılmasına olanak tanıyan uygulamasını devreye aldı. Yeni uygulamayla zaman avantajının yanı sıra kâğıt tasarrufu üst düzeye çıkarılacak.

VakıfBank, dijital yeniliklerini sürdürüyor. VakıfBank, şubeden müşteri olma alışkanlıklarını devam ettiren müşterilerine yeni bir dijital deneyim sunma hedefiyle, süreçleri 5 dakikaya kadar indiren 'Dijital Onay ile Müşteri Olma' uygulamasını hayata geçirdi. 'Dijital Onay ile Müşteri Olma' uygulamasında, daha önce müşterinin ıslak imzası gereken sözleşme ve formlar, artık mobil bankacılık kanalından hızlıca onaylanabiliyor. Böylece hem süreç daha kolay bir hale geliyor hem de kâğıt tasarrufu yapılarak sürdürülebilirliğe katkı sağlanıyor.

HESAPLAR TEK EKRANDA

VakıfBank, 'Dijital kolaylaştırır' sloganıyla dijital bankacılık alanında bugüne kadar birçok hizmeti hayata geçirdi. Banka 'Bir sonraki bankacılık' mottosuyla yeni nesil ödeme ve tahsilat ekosistemi 'Vinov'u da devreye almıştı. Bir VakıfBank inovasyonu olan Vinov borçlu ve alacaklılar arasında tüm ihtiyaçları karşılıyor. Vinov'u kullanmak için alacaklının VakıfBank müşterisi olma zorunluluğu da bulunmuyor. VakıfBank, finansal durum takibini kolaylaştıran uygulama olan "Tüm Hesap"ı da devreye almıştı. Tüm Hesap, VakıfBank, müşterilerinin farklı bankalardaki hesap bilgilerini ve hareketlerini tek bir ekrandan görüntüleyerek finansal durumlarını çok daha hızlı ve kolay bir şekilde yönetebilmesini sağlıyor.

İNOVATİF ÜRÜN VE HİZMETLER GELİŞTİRİYOR

VakıfBank'ın müşteri talep ve ihtiyaçlarına yönelik inovatif ürün ve hizmet geliştirme noktasında hız kesmediğine dikkat çeken VakıfBank Genel Müdür Yardımcısı Ferkan Merdan, şunları söyledi: "Bankaların artık daha iyi müşteri deneyimi sunabilme adına rekabet içinde olduğu bir dönemde ortaya koyduğumuz bu yenilikçi yaklaşım, sektör adına önemli bir kazanım olmuştur. Amacımız hem müşterilerimize hem de çalışma arkadaşlarımıza kusursuz bir deneyim sunmak."

ZAMANDAN TASARRUF ETTİRİYOR

VakıfBank olarak konusunda tecrübeli ve yenilikleri sürekli takip eden ekipleriyle bankacılık süreçlerinin yol haritasını çıkarıp, iyileştirme ve aksiyon alanlarını belirlediklerine dikkat çeken Merdan, "Müşteri olma sürecinde sözleşmelerin VakıfBank Mobil üzerinden onaylanması sayesinde işlemi birkaç dakikada tamamlayarak kendi standardımızı oluşturuyoruz. Bunun sonucunda müşteri tanımında, tüm onay işlemlerinin VakıfBank Mobil üzerinden gerçekleştirildiği pürüzsüz bir deneyim sunuyoruz. Uygulama ile VakıfBank müşterisi olmak isteyen herkesin işini kolaylaştırıp zamandan tasarruf etmelerini sağlıyoruz" dedi.