Mobilya Sanayicileri Derneği'nin (MOSFED) öncülüğünde Türk mobilyasını dünyayla buluşturmak için dijital bir bakış açısı geliştirerek, Heartmade Furniture (www.heartmadefurniture.com) markasıyla dijital bir platform kuruldu. Türk mobilyasının karakterini, ruhunu, vizyonunu ve ulusal kaliteyi uluslararası bir arenada tek bir merkez noktadan yaşanabilir bir ekosisteme dönüştürecek olan platform, sektörün çekim gücünü 365 gün tüm dinamikleriyle pazarlanabilir nitelikte canlı tutacak.
GLOBAL PAZARA TAŞIYACAK
Platform, Etkileşimli Harita Motoru sayesinde her bir markayı kendine özel karakteriyle global pazarda erişilebilir bir görünüme taşıyacak. Platformun en önemli hedeflerinden biri ise Türkiye mobilya sektörünün En Akıllı Arama Motoru olmak. Platforma ilişkin bilgi veren MOSFED Başkanı Ahmet Güleç, her başarının bir hikayesi olduğuna dikkat çekerek, mobilya sektörünün de başarılarla dolu bir geçmişi olduğunun altını çizdi. Güleç, "Yüzyıllardır ilmek ilmek işlenmiş, kadim Anadolu kültürümüz ve mirasımızla oluşmuş bir hikayemiz var. Üretimde, tasarımda, konsept yaratmada bu birikim ve miras en büyük hazinemiz. 2 bin yıla uzanan derin farklı kültürlerden bir mozaik var ortada. Bu projenin de temeli bu bilgi birikimini, bu kültürel mirası içeren üreticimizin dünya arenasında daha fazla, daha etkin ve daha derin boy göstermesinin zemini" şeklinde konuştu.
TÜRK İNSANINDAN İLHAMLA ÜRETİM
10 yıldır 'Türkiye mobilyası dünya markası' mottosunu kullandıklarını anımsatan Ahmet Güleç, "Başarımızı dünya ölçeğine taşıma motivasyonuyla buradayız. İşimizi gönülden yapan bir milletiz. Türk insanından ilhamla, kalbimizle ürettiğimiz Türk mobilyasını dünyayla buluşturmak için dijital bir bakış açısı geliştirdik ve dijital bir platform kurduk" dedi.