Türkiye’de akıllı telefon satışı, bu yılın ilk çeyreğinde, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 10 artarak, 3,1 milyon adete ulaştı. Geçen yıl 12 milyonun üzerinde akıllı telefon satılan Türkiye'de sektörün ulaştığı ciro ise yıllık bazda 16 milyar lirayı aştı. Teknoloji ürünlerinin online satış payı Türkiye'de yüzde 4 olarak gerçekleşirken, Avrupa'da bu oran yüzde 21 olarak belirlendi. Türkiye’de online alışveriş yapmayı tercih etmeyenlerin yüzde 41’i kredi kartı ve kişisel veri güvenlik riski yüzünden, yüzde 39’u da ürünü görerek almak istediği için online alışveriş yapmadığını belirtti. Araştırma kuruluşu GfK'nın çalışmasına göre, mobil teknolojinin en hızlı geliştiği bölgeler, yüzde 22 ile gelişmekte olan Asya Pasifik pazarları olurken, bunu yüzde 18 ile Ortadoğu ve Afrika pazarları takip etti.