Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD) tarafından bu yıl 15'incisi düzenlenen İstanbul Hazır Giyim Konferansı'nın ikinci gününde üretici firmalar küresel alıcılarla birebir görüşmelerde bir araya geldi. 300'ü aşkın firma Inditex, H&M, Calvin Klein ve Tommy Hilfiger'in de aralarında bulunduğu alıcılarla yeni işbirliklerinin temellerini attı.
SEKTÖRE MORAL OLDU
TGSD Başkanı Ramazan Kaya, İstanbul Hazır Giyim Konferansı'nı pandemi nedeniyle son iki yıl dijital platformlarda düzenlediklerini hatırlattı. Bu yıl yeniden fiziki ortama döndüklerini belirten Kaya, şunları söyledi: "Inditex, H&M, Calvin Klein ve Tommy Hilfiger'in de aralarında bulunduğu 46 alım grubu ile 1000'in üzerinde B2B görüşme yapıldı. Görüşmelerde 300'ü aşkın firmamızla alıcılar arasında yeni işbirliklerinin temelleri atıldı. Konferans ve bire bir görüşmelerde ortaya çıkan sinerji, durgunluğun ayak seslerini hissettiğimiz bir dönemde sektör için moral oldu."
Hazır giyimin büyük bir dönüşümün içinde olduğunu hatırlatan Kaya, sektörde rekabetçiliği koruyabilmek ve durumu fırsata çevirebilmek için sektörde farkındalığı artırma konusundaki çalışmalara aralıksız devam eedeceklerini sözlerine ekledi.