Yelda GÖKDAĞ
Havayolu taşımacılığı, mobil iletişim, telekomünikasyon ve savunma sektörlerinde ‘global’ markalar oluşturmayı başaran Türkiye, fındık, üzüm, incir ve kaysı gibi yüksek kaliteli ürünlerimizin dünya markası olması için harekete geçiyor. Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, ülkemize özgü ürün ve lezzetleri, dünya pazarlarında ‘global marka’ yapacak projelerini açıkladı. Bakan Pakdemirli, 2 euroya satılan fındığı 4 euroya çıkaracak formülün, yüksek kaliteli ürünlerin işlendikten sonra pazarlanmasından geçtiğini ifade etti.
THY, TURKCELL GİBİ...
Yönlendirip, dünyaya pazarlayacağız
Bakan Pakdemirli, şöyle devam etti: “Markalaşma sürecinde, üretici değil çerçeveyi çizen bir rol üstlenmek istiyoruz. Kalite kontrolünü yerine getireceğiz. Yatırımcıyı yönlendirecek, denetleyecek ve dünyaya pazarlanmasını sağlayacağız.”