Konferansın isim sponsorluğunu üstlenen Almanya merkezli finans kuruluşu DS-Concept, beraberinde toplam 735 milyon dolar cirolu 12 alım grubunu ilk kez Türkiye'ye getirdi.
Yeni bir kapı açılıyor
ALIM gruplarının Türkiye pazarına girmesine öncülük eden DS-Concept Genel Direktörü Ansgar Hütten, Türk futbol kulüplerinde son zamanlarda görülen lisanslı ürün pazarının Avrupa kulüplerinde çok daha geniş bir alana yayıldığını aktararak, "Alım gruplarımızdan biri Avrupa'nın ikinci büyük spor kulübü Borussia Dortmund'un lisanslı ürünlerini Türkiye'de ürettirecek. Bu yanıyla baktığımızda Türk hazır giyim sektörüne Avrupa futbol kulüplerinin yüzlerce milyon dolarlık lisanslı ürün pazarıyla ilgili yeni bir kapı açıyoruz" diye konuştu.