Ariş Pırlanta'nın asırlık ışığı tescilleniyor

Türkiye'nin köklü mücevher markası Ariş Pırlanta 116 yıllık tarihini tescil ettirmeye hazırlanıyor.

ERTAN ALTAN

Mardin'de, takı kültürünün önemli bir parçası olan Habbe Koleksiyonu'nu ve 2022-2023 hedeflerini tanıtan Ariş Pırlanta, Yüz Yıllık Markalar Derneği'ne yapılan başvuru çerçevesinde Ariş markasının 100 yıllık bir marka olduğuna dair tescil sürecinin başlatıldığını açıkladı.

NFT KOLEKSİYONU HAZIR

Toplantı Ariş Pırlanta Yönetim Kurulu Başkanı Kerim Güzeliş ile Ariş Pırlanta Satış ve Pazarlama Direktörü Eda Güzeliş'in katılımıyla Mardin'de gerçekleştirildi. Ariş'in 2023 hedefleri arasında dijital yatırımların öneml bir yer tuttuğunu belirten Kerim Güzeliş bu alanda 35 milyon TL'lik yatırım planlandığını söyledi. Metaverse, NFT, Blockchain üzerinde çalıştıklarını belirten Güzeliş, "Bünyemizdeki çalışma arkadaşlarımız ve danışmanlık aldığımız iş ortaklarımızla hazırlıklarımızı sürdürüyoruz. Çok önemli projeler var gündemimizde" dedi.

2030 HEDEFİ DÜNYA MARKASI OLMAK

Ariş'in Almanya'da bir mağazası ve 20 satış noktası olduğunu aktaran Kerim Güzeliş, Hong Kong'da da ilk şirketlerini kurduklarını söyledi. Güzeliş sonrasında ise İngiltere, Amerika, Hollanda, Avusturya ve Birleşik Arap Emirlikleri'nde mağazalarını hizmete geçireceklerini belirtti. Ariş'in yurt dışı hedefleri arasında Orta Asya Türk cumhuriyetleri önemli yer tutuyor. Güzeliş, "Hedefimiz 2030'a kadar dünyaca bilinen bir marka olmak" dedi.