'ALO 170' hattıyla 11 milyon başvuru çözüldü

‘ALO 170’ bu yıl, çalışma hayatında toplam 11 milyonu başvuruyu çözdü. Hatta, günlük ortalama 100 bin dakika görüşme yapılıyor. 

Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’nın iletişim hattı ‘ALO 170’ yılın geride kalan döneminde, 11 milyonu aşkın başvuruyu çözdü. ‘En iyi dış kaynaklı iş ortaklığı’ alanında dünyanın en prestijli ödüllerinden biri olan ‘Contact Center World.com’ yarışmasında, 2012’de birincilik ödülüne layık bulunan ‘ALO 170’, çalışanların en fazla başvuru kaynağı olmaya devam ediyor.

GÜNDE 50 BİN ARAMA

Hizmete 15 Kasım 2010’da açılan ‘ALO 170’ hattı, Bakanlığın yanı sıra Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) ve Mesleki Yeterlilik Kurumu (MYK) gibi ilgili kurum hizmetlerine ilişkin çağrıların tek merkezden yanıtlanmasını sağlıyor. Ankara, Trabzon, Aksaray, Şanlıurfa, Sivas, Bayburt, Muş ve Kütahya’da binden fazla çalışanla hizmet veren hatta, kurulduğu günden bugüne kadar 80 milyonun üzerinde çağrı geldi. Her gün yaklaşık 45 ila 50 bin kişinin başvurduğu hatta, vatandaşlarla günlük ortalama 100 bin dakika görüşme yapılıyor.