umittemurcin@gmail.com
Dünyada birçok marka, ünlülerle işbirliği yaparak fark yaratmaya çalışıyor. Haydi gelin, bu sezon kimler neler yaptı, hangi ünlü hangi markanın yüzü oldu, hep birlikte inceleyelim.
Penti ve Burcu Biricik
Yeni sezonda kadınlar için heyecan veren en dikkat çekici işbirliklerinden biri de Penti ve Burcu Biricik projesiydi. Bu bir tasarım çalışması olmasa da Burcu’nun özel seçimlerinin öne çıkarıldığı; iç çamaşırı, ev giyimi, çorap, spor kıyafetleri ve günün her anında giyilebilecek trend parçalardan oluşan geniş yelpazeli bir çalışmayla yeni reklam filmini tanıttılar. Motto’larını ise “Hep Benimle”olarak ön plana çıkardılar.
Altınyıldız Classics ve Burak Özçivit
Erkek giyim sektörünün bence rütbeli ama sessiz markalarından Altınyıldız, birkaç sezondur Burak Özçivit’le oldukça gündemde. Motto’ları ise “Yıldız Gibi Giyin.” Koleksiyonu mercek altına aldığımda stil sahibi erkeklerin tercihlerinde yer alan, kumaş kalitesi yüksek ve yumuşak dokulu, doğal tonlardaki ve antrasit gibi karakteristik renklerin olduğu takımları oldukça başarılı buldum. Palto ve montların minimalist havasını ve kalıplarındaki kült duruşları çok havalı buldum.
Arzu Sabancı For Koton Erkek Koleksiyonu
Arzu Sabancı ve Koton iş birliği geçen üç sezonda güçlü ve şehirli kadın koleksiyonlarıyla karşımızdaydı, bu sezon Arzu Sabancı for Koton, ilk erkek koleksiyonunu modaseverlerin beğenisine sundu. 79 parçadan oluşan koleksiyon, uygun fiyat politikasıyla epey oldukça başarılı.
Loft Jeans ve Aleyna Tilki
Loft Jeans sessizliğini Aleyna Tilki kampanyasıyla modaseverlerin beğenisine sundu. “Loft gibi Cesur Ol” sloganıyla iddialı bir çıkış yapan markanın reklam filmini izleyince, slogan yerini daha da iyi buldu çünkü Aleyna hem ip üzerinde yürüyor hem de pole dance (direk dansı) yapıyor. Aleyna dublör kullanmadan aylarca bu çekime hazırlandı. “Emek vererek, ellerim nasır tutana kadar çalıştım” açıklamasıyla sosyal medya hesabında da paylaşım yaptı.