Temelleri ‘iyilik’ üzerine atılan ve yükselen değerlerinde ise birlik ve beraberlik olan Phoca, yüzde 100 doğal malzemeler kullanan ve tüm kârını sosyal sorumluluk projelerine aktaracak 0-6 yaş çocuk tekstil markası olarak kuruldu. Satışından elden edilecek tüm kâr, ‘Projemiz Hayat’ çatısında yürütülen ‘Geleceğe Dokunan Anneler’e aktarılacak. Phoca, yaşamakta olduğumuz toplumu daha ileriye taşımayı, çocukların kalplerini sevgiyle doldurmayı ve çocuklukta duygusal ihmal konusunda farkındalık yaratmayı amaçlıyor.
UZMANLARDAN EĞİTİM
Hacettepe Üniversitesi akademisyenleri ve konunun uzmanlarıyla işbirliği içinde olduklarını ifade eden Özdemir, bilgilendirici videolar ve seminer dizileriyle anne-çocuk iletişimini ve etkileşimini güçlendirecek uygulamalar geliştireceklerinin müjdesini verdi. Özdemir, “Farklı sosyoekonomik düzeylerdeki annelerin konuya ilişkin durumunu saptadıktan sonra, bu gruplardaki annelerin ihtiyacına yönelik eğitim kitleri hazırlayacaklarının ve annelerin uzmanlarla kolaylıkla etkileşimde bulunabilecekleri her türlü platformu kuracağız” diye konuştu.