SPOR VE BESLENME
SPOR VE BESLENME
Her gün spor yapmalı mıyız? Spor öncesi ve sonrası beslenme nasıl olmalı? Beslenme programımızda hangi gıdalar yer almalı? İdeal vücut geliştirme ve zayıflama süreleri ne kadardır? İşte tüm bu soruların ve daha fazlasının cevabı yepyeni programımız Spor&Beslenme’de Fitness ve Vücut Geliştirme Uzmanı Ali Zengin tarafından cevaplanıyor
Son Bölüm
Spor Yapanlar Ramazanda Nasıl Beslenmeli?
20.05.2019 tarihinde eklendi
Fitness ve Vücut Geliştirme Uzmanı Ali Zengin, Spor&Beslenme'nin 2. bölümünde ramazanda spor yapanların nasıl beslenmesi gerektiğini anlatıyor. 'İftarda ve sahurda ne yemeliyim?' sorularına yanıt veriyor.
Zengin, ramazanda vücudumuzun tüm gün aç kaldığı için iftarda yemeği biraz fazla kaçırdığımızı ifade ederek, 'İftar vaktinde vücudumuza çok fazla besin yükleyerek vücudumuzu ağırlaştırıyoruz. Antrenman öncesi bedenin yorgunluk seviyesini artırıyoruz.
İftarda, hurma, kuru meyve ve az tuzlu beyaz peynir tüketerek orucumuzu açabiliriz. Ardından beyaz pirinç ve patatesle karbonhidrat alımını yapabiliriz. Sonrasında protein ihtiyacımız için kırmızı et ve tavuk tüketmeliyiz. Yediklerimizi sindirdikten 1-2 saat sonra antrenmana başlayabiliriz. Antrenman sırasında çok fazla terlememeye dikkat etmeliyiz. Ter, sıvı ve mineral kaybını artırır.' diyerek sözlerine devam etti.
Ramazanda spor ve beslenmeye dair tüm sorularınızın cevabı bu videoda!
Önerilen Videolar
Oruçluyken Nasıl Spor Yapmalı? | #SporVeBeslenme
Oruçluyken Nasıl Spor Yapmalı? | #SporVeBeslenme
17.05.2019