FOTO GALERİ

Elektriğin gücüne Rimac C_Two ile şahit olun!

2011 yılında tanıtılan Concept One adlı spor otomobil modeliyle dikkat çeken Rimac, Cenevre Otomobil Fuarı’nda C_Two adlı yeni modelini duyurdu.

  • 1
  • 17
Elektriğin gücünü son teknoloji ile birleştiren Rimac C_Two ile ilgili detaylar haberimizde!
  • 2
  • 17
Tasarımsal olarak elektrikli bir spor otomobilin gelebileceği son noktayı gösteren C_Two, karbon fiberden üretilen monokok şasi ve gövdeye sahip.
  • 3
  • 17
Aerodinamik unsurların ön planda tutulduğu tasarımda martı kanat kapılar, aktif kanatçıklı kaput ve tasarımla bütünleşik olan hareketli spoyler dikkat çekiyor.
  • 4
  • 17
Aracın iç mekanına geçtiğimizde lüks ve teknolojinin iç içe olduğunu görüyoruz. Süet ve karbon fiber malzemenin hakim olduğu iç bölümde 10.1 inçlik bilgi-eğlence ekranının yanı sıra dijital bir gösterge paneli yer alıyor. Rimac ayrıca orta konsolda karmaşayı gidermek adına tüm kontrolleri küçük dokunmatik ekranlar şeklinde tasarlamış.
  • 5
  • 17
Rimac C_Two’nun teknoloji tarafındaki en büyük özelliği ise 4. seviye otonom sürüşe imkan sunması. Bünyesinde sekiz kamera, lidar ve ultrasonik sensörler, altı adet radar ile yapay zeka sistemi bulunan araç, sürücü müdahalesi olmaksızın tam bir şekilde kullanımı vaat ediyor.
  • 6
  • 17
Hatta C_Two’da bulunan yapay zeka algoritması sizi kameralardan tanıyarak kapıları açıp aracı çalıştırıyor. Bununla da kalmayarak pist bilgileri, ideal yarış çizgisi ve frenleme noktaları gibi detayları dijital gösterge paneli aracılığıyla kullanıcısına sunabiliyor.
  • 7
  • 17
C_Two’nun motor verileri de en az özellikleri kadar hayret verici. Araçta bulunan üç elektrik motoru 1.888 beygir güç ve 2.300 Nm tork sunarken, 0-96 kilometre hızlanması sadece 1.85 saniye sürüyor.
  • 8
  • 17
412 kilometre maksimum sürate sahip olan aracın 650 kilometre maksimum menzil sunduğunu belirtelim. Toplamda 150 adet üretilecek Rimac C_Two’nun fiyatları ise yıl sonuna doğru açıklanacak.
  • 9
  • 17
  • 10
  • 17
  • 11
  • 17
  • 12
  • 17
  • 13
  • 17
  • 14
  • 17
  • 15
  • 17
  • 16
  • 17
  • 17
  • 17