Alışverişler CardFinans ile bedavaya geliyor

Alışverişler CardFinans ile bedavaya geliyor

Ekonomi Haberleri

Finansbank Genel Müdür Yardımcısı Aydın, CardFinans’ın bedava alışveriş keyfi yaşatan Hediye Para uygulamasının devam edeceğini söyledi.

Gelişen teknoloji ve değişen tüketici alışkanlıkları paralelinde müşterilerine hız ve kolaylık sunan CardFinans, ‘Hediye Para’ kampanyası ile müşterilerine yaşattığı bedava alışveriş keyfini önümüzdeki yıl da devam ettirerek, perakende sektörüne sağladığı katkıyı 90 milyon TL seviyesine çıkarmayı hedefliyor. CardFinans’ın güncel kampanyaları hakkında bilgi veren Finansbank Bireysel Bankacılık ve Ödeme Sistemleri Genel Müdür Yardımcısı Erkin Aydın, sektörün 5’inci büyük kredi kartı markası olarak son dönemde büyük bir ivme yakaladıklarını belirtti. Aydın “Her Alışverişe CardFinans Lazım sloganıyla başlattığımız ‘Hediye Para’ programımız ile önemli bir alışveriş cirosu artışı yakaladık. 2015 yılı ekim ayı itibariyle aylık kredi kartı ciromuzu önceki yıl ortalamasına göre yüzde 16 büyüttük. Bu yıl yeni kart müşterilerimize özel olarak sunduğumuz ve 1 yıl boyunca sıfır alışveriş faizi imkanı sağlayan ‘CardFinans’ta Faiz Yok!’ kampanyamız ile de bir ilke imza attık. İlk defa CardFinans alan müşterilerimiz 1 yıl boyunca asgari ödemelerini düzenli yaptıkları her ay sıfır alışveriş faizi imkanından faydalanıyorlar. Bu kampanyamızla müşterilerimize faiz endişesi olmadan ve ihtiyaçlarını ertelemeden alışverişlerini rahatça yapma imkanı sunuyoruz” dedi.

KATKI 90 MİLYON TL

Hediye Para programı ile 100 bine yakın müşteriye alışverişlerini bedavaya getirme keyfi yaşattıklarını da belirten Aydın “Önümüzdeki yıl da programımızı sürdürerek müşterilerimize bu keyfi yaşatmaya devam etmeyi ve bu program aracılığıyla sektöre olan katkımızı 90 milyon TL seviyesine çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.

İNOVATİF HİZMETLER GEREKİYOR

Perakende ve bankacılık sektörlerinin uyum içinde hareket etmesinin önem taşıdığını belirten Aydın, önümüzdeki dönemde perakende bankacılık genelinde en önemli önceliklerin, verimlilik ve sunulan hizmetlerde farklılaşabilmek olacağını belirtti. Aydın “Bunu başarabilmek için, gelişen teknoloji ve değişen tüketici alışkanlıkları paralelinde müşteriye hız ve kolaylık sunacak inovatif hizmetler sunmak, maliyet yönetimi sağlayacak yeni kanal ve süreçler kurgulayabilmek çok önemli” 

Tüm Ekonomi haberleri için tıklayın